Denon aduce jocul de lumini in seria Prime
Anul acesta popularul producator a anuntat ca se va concentra foarte mult pe lumini. Avand protocolul StageLinQ integrat chiar de la MCX8000, Denon se ocupa si de partea asta de acum.
Pentru ca DJul trebuie sa fie cat mai complet in prezent, luminile de pe scena reprezinta una din “dotarile” DJului. DJ-ul poate acum pe langa mixat, sa se ocupe si de luminile de pe scena. Fie ca le programeaza de acasa, fie ca le programeaza pe loc sau le pune pe modul automat de sincronizare, softurile si echipamentele permit.
Acum totul este in mare parte all-in-one. Daca inaintea aveai nevoie de 3 aparate, spre exemplu ca sa faci ceva, acum ai nevoie doar de unul care le are pe toate. Pe de alta parte, un aparat separat care sa faca ce face unul integrat, poate fi mai puternic si mai complex. SoundSwitch s-a lansat anul trecut in forma software, dar si hardware, pentru aparatura care nu are un astfel de dispozitiv integrat. Ce face SoundSwitch? Se sincronizeaza cu softurile tale de mixat (si nu numai) si cu propriul software poate creea jocuri de lumini pe care le poti manipula cum doresti. In tot acest timp, SoundSwitch a devenit compatibil cu Serato DJ, Virtual DJ, Traktor si Ableton Live.
Denon a vazut cum popularitatea lui SoundSwitch creste si a profitat de tehnologia pe care o avea deja pentru a o face compatibila cu acesta. De acum toata gama Denon DJ Prime Series este compatibila cu SoundSwitch prin protocolul StageLinQ. Trebuie doar sa sincronizezi softul cu un setup Denon si de acolo poti programa jocuri de lumini in voie.
Cu toate astea, SoundSwitch iti poate fi strain cand vorbesti de jocuri de lumini pentru scena, insa Resolume nu. Astfel Denon DJ anunta compatibilitate si cu Resolume, care este printre cele mai cunoscute si folosite softuri de lumini si vizualuri folosit peste tot in lume. Acest pas poate fi un lucru foarte important pentru VDJs (Video DJs), adica cei care mixeaza cu videoclipuri sau vizualuri si care vor sa-si duca show-ul la un alt nivel.
Post a Comment
You must be logged in to post a comment.